Blev en fin sidste aften, vi endt med at mødes en hele del, på den vegetariske restaurant, til en hyggelig aften. Blev tid til en aften tur, med Tine. Før det var i seng. Jeg valgt at så op ca. 00.30 for at sige farvel til de 5 deltager der skulle hjem. Jeg havde åbenbart ikke hørt efter fordi de 3 var taget af sted til midnat. Så jeg kunne være galant  og hjælpe Tine og Vivi ned med deres ting. Vivi har været noget ramt de sidste 24 timer, med feber, osv. Da de var sendt af sted, gik jeg hjem i seng igen og sov til kl. 7

Morgenmad blev spist på hotellet, før jeg gik op til yoga kl. 8. Jeg mødes med 4 af pigerne fra vores hold, og Simon. Sanne og jeg kom tidligt, så ud af h…. til med tomme vandflasker, osv. Så vi fik ryddet op og fejet.

Så lave vi hver især vores egen yoga program i ca. 1,5 time. Jeg gav den en ordentlig skalle, kunne virkelig mærke at jeg har lært meget herned, både teknisk, fysik, osv. Jeg har et helt andet overblik over hvordan en time sættes samme, så det er blevet meget feder at træne selv.

Jeg gik en tur her efter, jeg skulle have penge til det sidst. Så skulle jeg på jagt efter en figur, kjoler til min datter, smykker, osv. Det var hurtigt klart.

Vel tilbage, gik jeg ud og spiste tidligt middagsmad, da jeg var sulten. Samt tog en kort middagslur. Resten af eftermiddagen, gik med at se på billeder, notater, osv. For at få mere styr på alt den information jeg har fået her nede.

Sidste på eftermiddagen, gik jeg en tur for at få luft til hovedet. Tog et bad og gik til behandling ved Doktor Unni’s klink, havde bestilt en fodmassage igen. Det var rent Dansker møde, da jeg mødte 3 af de andre piger fra holdet. Jeg troede jeg skulle ind til den samme som sidst. Men det var det åbenbart ikke. Blev en noget anderledes massage, end sidst. Den var meget stille og rolig denne gang, ingen mærkelig stillinger, osv. En fin omgang, når mulighed nu er der.

Gik en tur bag efter, bag om og så solnedgang, snakkede med Simon, Soham og nogle af de andre, der havde været på stranden.

Så trængte jeg også bare til et bad.

Så var det tid til aftensmad, gik ned på den vegetariske restaurant, der var ikke nogle andre. Så spiste alene igen, det var faktisk helt mærkeligt, fordi jeg har stort set været sammen med nogle alle de andre dage, så tid til alene tid.

Jeg var virkelig dvask og sløv, så da jeg kom tilbage, så jeg et par podcasts, da min hjerne slet ikke er til notaret, osv. Her helt fyldt op med indtryk, oplevelser, viden, osv.

Så skal det her sendes, ses mail, osv. Så vil jeg prøve at komme tidligt i seng og være klar til sidste dag her ned i morgen.