Efter at have sendt blog indlæg, skyndte jeg mig tilbage. Men klokken var alligevel 2315 før jeg lå i min seng.

Sov bedre i nat, men var ikke super klar kl. 6, da den nye dag kaldte

Gav mig god tid til morgen, da jeg ikke skulle på strandtur i dag. Men gik direkte til meditation. På vejen mødet vi altid mange hund, de hørt til i nogle af butikkerne, andre er vildhund, men de vogter hver deres territorie. Men der var en hund med en hudsygdom der fulgte glad efter os, hele vejen op til yoga stedet.

De er meget søde, men gider ikke lige røger den. Ellers var det meget sjovt, at se butikkerne lukket, så kan man rigtig se hvor små, butikkerne er, når de har taget alt deres tøj osv. ind. De flest af dem er vel en 3×3 meter indenfor og det samme ude foran.

Klokken 7, var det tid til meditation igen. I dag var det Soham der stod for den. Først skulle vi finde os til rette og side lidt. Så skulle vi lave lidt vejrtrænings øvelser. Så var der lidt stræk og massage af os selv. Før der var en kropsscanning. Mens Soham talte kroppen igennem, kun jeg ikke lade være med at nævne de knogler og muskler vi kom forbi, inde i mig selv.

Til slut var der lidt afspænding. Det gik bedre i dag, men går lige lidt for længe for mig, men går fremad.

Så var det tid til en time, med Simon, men fokus på form i hænder og skuldre. Den startede stille og roligt ud, men så tog den fart og blev vildt hård. Men lige som tanke strejfede mig at det holder jeg ikke til. Stoppede vi og lavede makkerøvelser med håndstand. Så gik der lege øvelse i det, vildt sjovt. Vi sluttede kort med lidt stræk og afspænding. Så var tiden gået.

Endte selvfølgelig med at øve håndstand, stem, osv. nu er de to andre drenge kommet med, samt et par piger. Så der er en del der øver lidt bagefter. Så først 0950 gik vi ned og bestilte morgenmad på hotellet.

Lige nede for yogastedet, var der en ældre mand oppe og hente kokosnødder, samt hakke palme blade af. Vildt at se hvordan han let klatre op og hakker dem ned. Der er vel en 10-15 meter op.

Tilbage på hotellet, prøvede jeg en af de indiske retter igen, noget couscous med grønsager, kokos og banan. Samt the med mælk, havde prøvet at sige sort the. Så måtte drikke mælk med the igen.

Sad sammen med Tine, så vi kunne øve lidt knogler. Nåede lige at lægge alt mit tøj i blød, før vi gik tilbage.

Næste to timer var anatomi igen, først med knogler, lidt muskler. Ellers stod den på vejrtræknings anatomi. En god og lærerig time. Med tid til lidt leg i time og efter med hovedestan, osv. for at mærke vejrtræningen, siden, på hovedet, osv.

Vi blev igen en flok lidt efter. Så gik lige 40 mine mere med lege. Så føste kl. 1340 gik vi tilbage. Jeg skyndt mig at klæde om, så mødes vi en flok på stranden, de fleste skulle tage sol. Vi var 4 der legede surfboards. Så skulle der surfes. Vi havde leget dem for en time. Bølgerne var en meters penge, men var svært at komme op. Et på grund af manglede teknik, samt bølgerne var noget uregelmæssige, så det var svært at vide hvor vi skulle hoppe på bølgende. Men sjovt var det, fik nogle ordentlige rundture i bølgerne. Samt en 4 ok surf på en 5-15 meter.

En sjov time, der gav nogle hudafskrabninger på maven og armene.

Vel på land, blev det øvet håndstand på stranden, fordi det er lidt lettere, da den skråner lidt. Selv Simon kom og legede med.

Men efter en lille time, gik jeg tilbage, var mør og ville have et bad. Fik ordnet mit vasketøj og hængt det op. Oppe på taget af hotellet. Der har et stort faldtag, efter 2 etager. Som alle bygninger på de her kanter.

Grunden til vi havde tid til at surfe, osv. er af vi har fri en til to eftermiddage om uge, men skal så møde ind om aften, til teori, mv.

Tine var så sød at gå ned og tage mad med til mig, fra vegetar restauranten. Så jeg kunne skrive på det her og ordne billeder.

Så vi sad uden foran vores værelser og spiste, begge godt trætte af dages program.

Fra kl. 18-2030 var der Yoga filosofi. Hvor Simon fortæller om noget at det han brænder aller mest for. At forklare hvad er Yoga, en ikke helt simpel aften. Super spændende og lidt hårdt med teori længe. Især fordi det var så varmt.

Resten af aften, skal gå med at øve lidt og forhåbentlig rimelig tideligt i seng.