Dato: 3. feb. 2010
Pos (google) N 55.64923 E 12.64608
Distance roet: 13 km
Rotid:  2 timer
Vejr: 0 grader. Skyer 6/8 til 8/8 lav, sne til formiddag. Vind 6 til 10 m/s. fra vest. Eftermiddag flot vejr. Bølger 0,5 meter.

Det har været lidt af en hyggedag i dag, men alligevel med en masse arbejde. Ville først sejle kl. 10, da jeg ikke skal ret langt, så kunne sove længe. Skal kun til Amager Strandpark, da det skulle blæse meget i Køge Bugt i dag.

Sov længe blev der ikke meget af, da min datter stod op kl. 6, ak. Men vi fik pakket, gjort rent, og hygget lidt. Før det var afgang. TUSINDE TAK til Bryggens Kajakklub, for at vi måtte overnatte her.

Jeg fik sagt farvel til familien og kun sejle væk fra Bryggens Kajakklub, igen. Denne gang tilbage ud igennem havnen igen. Flot tur igen, men var nu ikke meningen, ved Christians Havn, fik jeg selskab, af Frank og Peter fra Kajakhotellet, som sejlede med, ud til Amager Strandpark. En fin tur, lidt sidevind og bølger, men vi fik snakket en masse. Så skulle der slappes af, eller næsten, TV2 Godaften Danmark, var på vej, så skulle ud igen, blev vist her til aften kl. 1825. Tak til et meget behageligt tv-hold, link kommer senere. Samt der var en Fotograf og lave billeder. Så brugte lidt tid på at snakke og vente.

Fik pakket ud, har fået en isoleret container at overnatte i, fornemt. Ellers opdaget at mit hul i kajak, var brudt op og blevet større, så den havde jeg mulighed for at få ind og lave. Nu håber jeg det holder denne gang. Så var den eftermiddag gået, kl. 17 holdt jeg foredrag i Kajakhotellet. Var omkring 20 personer, gik godt, tak til alle frem mødte, håber det var turen vær. Herefter fik vi lidt og spise og snakke gik. Tak for alt til Kajakhotellet. Så var klokken mange, skulle se til min kajak, hvor jeg ikke havde fået hærder i limen, AK forfra igen. Men ser ud til at blive godt.

Nu er klokken mange og jeg har stadig lidt computer arbejde. Men håber vejr udsigten holder til i morgen, så skal der gives gas igen. Håber at gå tidligt på vandet.