Lejer / dag: 7/8
Pos (google) N 56.37145 E 08.11754
Distance roet: 0 km
Rotid:  0 timer
Vejr: 0 grader, 3/8 til 6/8 mellem, lidt sol og regn, ellers flot. vind 9 m/s stød op på 11 m/s fra Nordvest, falden lidt her til eftermiddag, bølger mellem 1,5 og 2,5 meter fra Nordvest.

I nat kom der en lokal ned til mig, ved ikke om det var for at se efter rav eller se til mig, han sagde “havet er helt hvidt du skal ikke sejle ud i morgen”. Så spurgte ham om jeg kunne holde varmen og gik. En time senere måtte jeg ud, sandet var tøet så meget op at mine pløkke gik løs. Så kun jeg sove igen.

Jeg stod op kl 6 for at se på vejret med her var vinden allerede 8-10 m/s og bølgerne stod ind, når det var hviledag så. Kl. 0642 var i P4 Radio midt og vest, til en lille snak om turen og dens formål.

Herefter skyndte jeg mig op og se fiskeaktion, når chance var der, den startede kl. 7 helt hightech, der køre en projekter med kvantum og priser, så kan folk, byde ind over nettet. Jeg var også lige forbi og se fisken. En god oplevelse

Herefter var det tilbage til teltet, hvor jeg rydde op, børstede sand væk igen, så på kort, regnede på km, lage flere ruter ind på GPS, så jeg har styr på det hele. Fik besøg nogle gange, snakken går i byen.

Ved 11 tiden, gik jeg en tur i byen, var på “Strandings Musset” igen, fantastisk sted, nu fik jeg set det hele. Var ved købemand, købe lidt mad og mere fuel. Nu sidder jeg på havne toilet og opdater siden her, herefter står den på et bad. Desværre ser vejret meget dårligt ud det næste stykke tid. Så jeg må være klar og udnytte de huller der opstår, og huske hvorfor jeg gør det, netop for disse oplevelser. Skal i Godmorgen P3 i morgen, med “Kanonkongen” kl. 0623 hvis det passer.

Igen tak for alle rådene omkring min hals, smør godt, i næste store by, køber jeg noget kunstig hud og sætter på.

Samt en KÆMPE tak til alle her i Thorsminde for deres hjælpsomhed og interesse.